personīga attieksme apdrošināšanā

Vai ikmēneša maksa par apdrošināšanu ir izdevīgāks risinājums?

Vai esat ņēmuši kredītu īpašuma iegādei? Ja tā, ļoti iespējams, ka kredīta izsniedzējs (visbiežāk banka) piedāvāja jums arī īpašuma apdrošināšanas pakalpojumus.

Tiek iesniegts itkā vilinošs piedāvājums – sadalīt apdrošināšanas polises maksu pa 12 mēnešiem un ik mēnesi automātiski ieturēt maksu no jūsu konta.

Pirmajā brīdī tas šķiet ērti un izdevīgi. Nav lieku darbību un patērētā laika, automātiski norēķini utt.

BET, vai šis piedāvājums tiešām ir izdevīgākais?

Visbiežāk nē. Šis piedāvājums tipiski  ir aptuveni 30% dārgāks nekā piedāvājums no apdrošināšanas brokera, kas izvērtēs tirgū pieejamās iespējas un nodrošinās optimālu piedāvājumu.

Tāpat arī  bankas polisē norādītie nosacījumi būs standartizēti un nepasargās situācijās, kad gadījums neatbildīs tipiskai situācijai.

Vajadzētu atcerēties arī to, ka finansu iestādēs strādājošajie darbinieki bieži ir atalgoti par t.s. “piepārdošanu”.

Tā rezultātā bankas speciālisti ir ieinteresēti pārdot klāt arī citus apdrošināšanas pakalpojumus, kuros tie nav speciālisti, kā arī šie pakalpojumi nereti klientam nav vajadzīgi.

Ir vērts apzināt tirgū pieejamo piedāvājumu pirms piekrist automatizētajam ikmēneša norēķinam.

Tas prasīs nedzaudz laika, bet sniegs pārliecību, ka esat ieguvuši labāko apdrošināšanas pakalpojumu – ne tikai labāko cenu, bet arī segumu un citus nosacījumus.

Esat modri un izvēlieties lietas, kas jums tiešām ir izdevīgas. Lai jums izdodas!