personīga attieksme apdrošināšanā

Nelaimes gadījumu apdrošināšana

Parūpējieties par saviem darbiniekiem un apdrošiniet tos pret nelaimes gadījumiem!

Darbinieku nelaimes gadījumu apdrošināšana ir vērtība gan apdrošinātajiem, gan darba devējam.

Apdrošinātajam šajā gadījumā tiek nodrošināta papildu drošības sajūta, jo tiks sniegts atbalsts, ja atgadīsies neparedzēts negadījums.

Ar nelaimes gadījumiem tiek saprastas situācijas, kad neparedzētu ārējo faktoru ietekmē darbinieks ir guvis fizisku traumu (kaulu lūzums, smadzeņu satricinājums, apdegums, apsaldējums utt.) vai arī iestājusies darbinieka nāve.

Notiekot nelaimes gadījumam, darbinieks saņems materiālu atbalstu un ātrāk varēs atgriezties darbā, spēs turpināt pildīt savus darba pienākumus.

Savukārt uzņēmums sevi šādi pasargā no neparedzētiem izdevumiem, kā arī gūst papildu nodokļu atvieglojumus LR likumdošanas ietvaros.

Ko atlīdzina nelaimes gadījumu apdrošinšana

Iestājoties nelaimes gadījumam, cietušajam rodas materiālie zaudējumi, jo tas kādu laiku vai vispār vairs nav spējīgs veikt darba pienākumus pilnā apjomā. Nepieciešami ieguldījumi iegūto traumu ārstēšanai, rehabilitācijai.

Notiekot nelaimes gadījumam, labuma guvējs (apdrošinātā persona vai tās norādīta persona) saņem materiālu atbalstu. Atbalsta apjoms un forma (vienreizējs vai regulāri izmaksāta kompensācija noteiktā periodā) ir atkarīgs no negadījuma rakstura (gūtās traumas smaguma, veida), kā arī izvēlētā polises seguma apjoma.

Tiek sniegta iespēja arī izvēlēties dažādus apdrošināšanas seguma apjomus dažādām amatu grupām, ja tas nepieciešams.

Nelaimes gadījumu polises segtie riski:

  • Iegūts neatgriezenisks sakropļojums;
  • apdrošinātās personas (darbinieka) nāve;
  • kaulu lūzumi un iegūtas traumas;
  • pārejoša darba nespēja. Šajā gadījumā tiek atlīdzīnāta dienas nauda;
  • ārstēšanās stacionārā. Tiek atlīdzināta slimnīcas nauda;
  • ambulatorās ārstēšanās izdevumi. Tiek segtas ārstēšanās izmaksas;
  • radušies apdegumi un apsaldējumi;
  • Iespējams polisē iekļaut arī kritisko slimību apdrošināšanu. Šajā gadījumā adrošinātajam vai viņa norādītai personai tiks izmaksāta atlīdzība, ja apdrošinātajai personai tiks konstatēta kāda no dzīvībai bīstamām slimībām, tostarp, vēzis, miokarda infarkts, nieru nepietiekamība utm.

Sazinieties ar mums, un mēs atradīsim piemērotāko risinājumu jūsu situācijai. Pastāstīsim par apdrošināšanas iespējām un nosacījumiem, lai jūs izvēlētos optimālāko piedāvājumu.

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

 

Mēs ticam, ka labākais piedāvājums ir individuāls – atbilstošs konkrētajai situācijai.

Veltiet mums mazliet laika, lai precizētu vajadzības, un mēs sagatavosim Jums labāko piedāvājumu.

Mēs garantējam, ka 6 stundu laikā no vajadzību apzināšanas, iesniegsim Jums labāko piedāvājumu!

Piedāvājums ietver 3 labākos risinājumus no 10 apdrošināšnas uzņēmumiem, mūsu sadarbības partneriem.

Piedāvājums ietver (katram risinājumam):

  • Individuālu sarunu: vajadzību un risku izzināšanu
  • Detalizētu seguma risku aprakstus;
  • Būtiskos nosacījumus, kam jāpievērš uzmanība;
  • Pašriskus un to iestāšanās nosacījumus

+

Individuālu sarunu ar kopsavilkumu par katru risinājumu no mūsu apdrošināšanas eksperta, kurš uzsvērs nianses, kam jāpievērš uzmanība. Akcentēs, kas konkrētajā piedāvājumā ir labākais, kam jāpievērš uzmanība.

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums!

1. Nekavējoties dariet visu iespējamo, kas nepieciešams, lai novērstu vai samazinātu zaudējuma apmēru.

2. Nekavējoties informējiet atbilstošās institūcijas par negadījumu:

  • ugunsdzēsības dienestu, ja zaudējumus izraisījusi uguns;
  • policiju, ja noticis vandālisms, zādzība, laupīšana vai to mēģinājums;

Glābšanas dienesta telefons: 112

  • informējiet avārijas dienestu, ēkas pārvadnieku vai nama pārvaldi, ja notikusi komunikāciju avārija vai ūdens noplūde.

3. Citu apdrošināšanas gadījumu konstatēšanas gadījumā, kā arī, ja nepieciešama konsultācija, griezieties pie mums:

Insureline biroja telefoni: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42

4. Informējiet par negadījumu apdrošinātāju un pie pirmās iespējas tam iesniedziet zaudējuma vai bojājumu prasības pieteikuma veidlapu.

5. Jebkuru jautājumu gadījumā zvaniet: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42 vai sazinieties ar mums pa e-pastu: info@insureline.lv