personīga attieksme apdrošināšanā

KASKO apdrošināšana

Pārsteidzoši, cik lieli ir servisa rēķini jauniem transportlīdzekļiem! Pat neliels bojājums var būtiski iedragāt Jūsu budžetu.

Tieši piemērota apdrošināšana būs neatsverams palīgs šādās situācijās. Tāpēc viennozīmīgi ir jāapsver auto KASKO apdrošināšana.

Pie tam jāatceras, ka dārgs remonts var radīt nepatīkamus pārsteigumus ne tikai jaunu auto īpašniekiem. KASKO polises aizsardzība nereti būs tikpat būtiska arī pēcgarantijas periodā.

Kāpēc KASKO iegādāties pie Insureline ekspertiem?

  • ja jūsu ikdiena nav apdrošināšana, būs ļoti sarežģīti salīdzināt atšķirīgus apdrošināšanas piedāvājumus un izvēlēties tiešām piemērotāko. Mums, savukārt, tā ir ikdiena jau vairāk kā 10 gadus. Mēs labprāt jums palīdzēsim.
  • visbiežāk tieši nianses nosaka to, cik labs ir apdrošināšanas segums patiesībā (noteikti piekritīsiet, ka remonta izmaksu kompensācija apdrošinātāja servisā un pie dīlera, pašrisks 0% un pašrisks 0% pirmajam gadījumam utt. ir dažādas lietas);
  • ļoti svarīga ir „Izņēmumu” sadaļa, kas parasti satur pat vairāk nekā 20 punktus. Šo nosacījumu salīdzināšana ir apgrūtinoša un var būt nepieciešami nozares ekspertu komentāri. Mēs labprāt sniedzam konsultācijas pa telefonu vai, tiekoties klātienē;
  • pēdējo gadu laikā vadošie apdrošinātāji būtiski ir uzlabojuši pakalpojumu kvalitāti, un savos piedāvājumos iekļāvuši virkni dažādu papildu klientu servisa pakalpojumu, kas atbilstošā situācijā var būt ļoti noderīgi (sporta inventāra uz jumta, mājdzīvnieku iekļaušana segumā, maiņas auto, auto palīdzība uz ceļa utt.). Mēs par tām noteikti informējam un palīdzam izvēlēties labāko risinājumu.
  • apdrošinot KASKO Insureline, būs iespēja rūpīgāk izvērtēt riskus un izvēlēties tiešām piemērotāko risinājumu. Par mūsu darbu atlīdzību maksā apdrošinātājs. Līdz ar to jūsu izmaksas par polisi tas neietekmē.

Ar ko atšķiras apdrošināšana no labas apdrošināšanas?

Lai radītu skaidrāku priekšstatu, kāpēc ir lietderīgi uzticēt apdrošināšanas piedāvājuma izveidi profesionāļiem, piedāvājam iepazīties ar sekojošu piemēru.

Autovadītājam pieder transportlīdzeklis, kas ir 4 gadus vecs. Auto ir beigusies servisa garantija, tā saimnieks meklē atbilstošu apdrošināšanas piedāvājumu. Lai izvēlētos, tas ir atradis divu apdrošinātāju (X un Y) piedāvājums. Polisēs minētie riski un pašrkski abiem apdrošinātājiem ir vienādi, tomēr apdrošinātāka Y piedāvājums ir par 50 EUR dārgāks.

Neiedziļinoties sitācijā un izvēloties par galveno kritēriju “zemākās cenas” piedāvājumu, var šķist, ka jāizvēlas piedāvājums X. Diemžēl, kad noticis negadījums, izrādās, ka apdrošinātājs X atlīdzina remonta izdevumus, kas veikti pašu servisā, savukārt Y būtu atlīdzinājis auto remontu pie dīlera.

Šoreiz 50 EUR ietaupījums nodrošina nervu spriedzi, zaudētu laiku un visticamāk arī auto vērtības samazinājumu, jo ir starpība kur un kādā kvalitāte ir veikti auto remonta darbi.

Iesakām iepazīties ar virkni apdrošināšanas līgumu nosacījumu, ko būtu vēlams ņemt vērā pirms apdrošinānas polises izvēles.

Pēdējos desmit gados KASKO apdrošināšana ir ievērojami standartizēta un aktīvi tiek piedāvāta tiešsaistes polises iegādes risinājumi, norādot tikai dažus pamatparametrus.

Tomēr jāatceras, ka atsevišķas nianses būtiski ietekmē sniegto pakalpojumu, kas savukārt visbiežāk tiešā veidā ietekmēs jūsu ikdienu (izdevumus, laiku, auto dīkstāvi utt.).

Piezvaniet, mēs palīdzēsim atrast labāko risinājumu!

Lai saņemtu piedāvājumu:
zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē->

Pirms izvēlēties piemērotu apdrošināšanu, vēlams izvērtēt virkni būtiskus priešnosacījumu, kas prasa iedziļināšanos, uzmanību un laiku.

Sagatavojot piedāvājumu, mēs tos izvērtējam un nodrošinām piedāvājumu, kas ir atbilstošākais konkrētajai situācijai.

Lūk daļa no priekšnosacījumiem, kas būtu jāizvērtē:

  • apdrošināšanas teritorija
    Teritorijas izvēlei vizbiežāk tiek piedāvāta: Latvija, Baltija vai Eiropa un NVS. Svarīgi apzināties un izvērtēt, cik liela ir iespēja, ka varētu rasties nepieciešamība doties ārpus izvēlētās teritorijas seguma. Mēs vienmēr to agādinām un informējam par to, cik ātri, ērti ir iespējams paplašināt apdrošināšanas teritoriju.
  • jaunākais auto vadītājs
    Ir būtiski pārdomāti aizpildīt šo sadaļu, lai nerastos domstarpības pēc apdrošināšanas gadījuma iestāšanās, konstatējot, ka auto vadītājs ir bijis jaunāks par polisē norādīto. Saruna ar apdrošināšanas brokeri, palīdz izvairīties no kļūdām noformējot KASKO.
  • auto vadītāja minimālais stāžs
    Ir apdrošinātāji, kuri īpašu uzmanību pievērš vadītājam, kura stāžs ir mazāks par 2 gadiem. Šī riska informācija īpaši jādeklarē. Apdrošināšanas brokeris Jums palīdzēs.
  • risku definīcijas un izņēmumi
    Noteikti vajadzētu izskatīt apdrošināto risku paskaidrojumus. Ir situācijas, kad definīcijās ir minēti izņēmumi, īpašas piezīmes, kas var būt svarīgas konkrētā riska iestāšanās konstatēšanā, interpretācijā.
    Mēs pārzinām savu sadarbības partneru, apdrošināšanas kompāniju, noteikumus, nosacījumus un risku skaidrojumus un vienmēr pievēršam klienta uzmanību nosacījumiem, kas būtu sīkāk konkrētajā situācijā jāizskata.
  • pašriska apjomi un to piemērošanas nosacījumi
    Svarīgi ir iedziļināties pašrisku sadaļā un pievērst uzmanību, vai minētie pašrisku apjomi ir spēkā katram apdrošināšanas gadījumam, vai tikai pirmā gadījuma ietvaros. Iepazīties ar izņēmumiem, ja tādi ir minēti.
  • īpaši izdalīti riski ar individuāli piemērotiem pašriskiem
    Piemēram, auto stiklojuma bojājumi, spoguļu u.c. biežāk zādzībām pakļauto auto aksesuāru zādzību gadījumos atrunātie pašriski. Būtiski ir iedziļināties, lai saprastu pašrisku piemērošanas nosacījumus: procenti no summas, fiksēta summa utt. Svarīgi pievērst uzmanību, vai nav minēti papildu nosacījumi, kas
  • auto remonta nosacījumi
    Vai Jūs vēlaties remontēt auto pēc negadījuma pie dīlera, vai apdrošinātāja sadarbības autoservisos, vai saņemt atlīdzību pēc principa “lētākais iespējamais remonts”? Šis ir ļoti būtisks nosacījums, kas jāņem vērā izvēloties apdrošinātāju.
  • palīdzība uz ceļa
    Apdrošinātāji nodrošina ne tikai palīdzību pēc CsNg, taču arī palīdz ikdienas situācijās uz ceļa, kad jānomaina riepa, auto nevar ieadarbināt (bieži aktuāli ziemā) vai beigusies degviela. Taču arī šeit niansēs ir būtiskas atšķirības, kas nezinātājam var radīt papildus zaudējumus.
  • Gadījumi, kad atlīdzība tiek samazināta vai atteikta.
    Šie ir gadījumi, kad apdrošinājuma ņēmējs ir izdarījis, kādu būtisku pārkāpumu vai kļūdu, kas var samazināt atlīdzību. Šajā gadījumā saruna ar apdrošināšanas brokeri pirms polises slēgšanas ir neatsverama. Cilvēkam, iegādājoties polisi on-line servisā, neviens šos punktus neuzsvērs. Tie, protams, būs atrodami kādā no sadaļām noteikumos, kas var būt pat uz 20 lapām.

Vai Jūs esat lasījuši pēdējo apdrošināšanas polišu noteikumus? Ja Jūsu atbilde ir Nē, tad noteikti polises iegāde pie mums Jums būs drošāks un izdevīgāks risinājums.

Gatavojot piedāvājumu, mēs ņemam vērā visas šīs nianses un informējam klientu, lai tiktu nodrošināta ne tikai izdevīga cena, bet optimāls piedāvājums kopumā.

Lai saņemtu piedāvājumu:
zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē->

Mēs ticam, ka labākais piedāvājums ir individuāls – atbilstošs konkrētajai situācijai.

Veltiet mums mazliet laika, lai precizētu vajadzības, un mēs sagatavosim Jums labāko piedāvājumu.

Mēs garantējam, ka 6 stundu laikā no vajadzību apzināšanas, iesniegsim Jums labāko piedāvājumu!

Piedāvājums ietver 3 labākos risinājumus no 10 apdrošināšnas uzņēmumiem, mūsu sadarbības partneriem.

Piedāvājums ietver (katram risinājumam):

  • Individuālu sarunu: vajadzību un risku izzināšanu
  • Detalizētu seguma risku aprakstus;
  • Būtiskos nosacījumus, kam jāpievērš uzmanība;
  • Pašriskus un to iestāšanās nosacījumus

Individuālu sarunu ar kopsavilkumu par katru risinājumu no mūsu apdrošināšanas eksperta, kurš uzsvērs nianses, kam jāpievērš uzmanība. Akcentēs, kas konkrētajā piedāvājumā ir labākais, kam jāpievērš uzmanība.

Lai saņemtu piedāvājumu:
zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Ja noticis negadījums, ir svarīgi zināt kurp vērsties un kā konkrētajā situācijā rīkoties. Zemāk esam izveidojuši kopsavilkumu, kas palīdzēs noorientēties.

Ja noticis negadījums KASKO