Pārsteidzoši, cik lieli ir servisa rēķini jauniem transportlīdzekļiem! Pat neliels bojājums var būtiski iedragāt Jūsu budžetu.
Tieši piemērota apdrošināšana būs neatsverams palīgs šādās situācijās. Tāpēc viennozīmīgi ir jāapsver auto KASKO apdrošināšana.
Pie tam jāatceras, ka dārgs remonts var radīt nepatīkamus pārsteigumus ne tikai jaunu auto īpašniekiem. KASKO polises aizsardzība nereti būs tikpat būtiska arī pēcgarantijas periodā.
Kāpēc KASKO iegādāties pie Insureline ekspertiem?
- ja jūsu ikdiena nav apdrošināšana, būs ļoti sarežģīti salīdzināt atšķirīgus apdrošināšanas piedāvājumus un izvēlēties tiešām piemērotāko. Mums, savukārt, tā ir ikdiena jau vairāk kā 10 gadus. Mēs labprāt jums palīdzēsim.
- visbiežāk tieši nianses nosaka to, cik labs ir apdrošināšanas segums patiesībā (noteikti piekritīsiet, ka remonta izmaksu kompensācija apdrošinātāja servisā un pie dīlera, pašrisks 0% un pašrisks 0% pirmajam gadījumam utt. ir dažādas lietas);
- ļoti svarīga ir „Izņēmumu” sadaļa, kas parasti satur pat vairāk nekā 20 punktus. Šo nosacījumu salīdzināšana ir apgrūtinoša un var būt nepieciešami nozares ekspertu komentāri. Mēs labprāt sniedzam konsultācijas pa telefonu vai, tiekoties klātienē;
- pēdējo gadu laikā vadošie apdrošinātāji būtiski ir uzlabojuši pakalpojumu kvalitāti, un savos piedāvājumos iekļāvuši virkni dažādu papildu klientu servisa pakalpojumu, kas atbilstošā situācijā var būt ļoti noderīgi (sporta inventāra uz jumta, mājdzīvnieku iekļaušana segumā, maiņas auto, auto palīdzība uz ceļa utt.). Mēs par tām noteikti informējam un palīdzam izvēlēties labāko risinājumu.
- apdrošinot KASKO Insureline, būs iespēja rūpīgāk izvērtēt riskus un izvēlēties tiešām piemērotāko risinājumu. Par mūsu darbu atlīdzību maksā apdrošinātājs. Līdz ar to jūsu izmaksas par polisi tas neietekmē.
Ar ko atšķiras apdrošināšana no labas apdrošināšanas?
Lai radītu skaidrāku priekšstatu, kāpēc ir lietderīgi uzticēt apdrošināšanas piedāvājuma izveidi profesionāļiem, piedāvājam iepazīties ar sekojošu piemēru.
Autovadītājam pieder transportlīdzeklis, kas ir 4 gadus vecs. Auto ir beigusies servisa garantija, tā saimnieks meklē atbilstošu apdrošināšanas piedāvājumu. Lai izvēlētos, tas ir atradis divu apdrošinātāju (X un Y) piedāvājums. Polisēs minētie riski un pašrkski abiem apdrošinātājiem ir vienādi, tomēr apdrošinātāka Y piedāvājums ir par 50 EUR dārgāks.
Neiedziļinoties sitācijā un izvēloties par galveno kritēriju “zemākās cenas” piedāvājumu, var šķist, ka jāizvēlas piedāvājums X. Diemžēl, kad noticis negadījums, izrādās, ka apdrošinātājs X atlīdzina remonta izdevumus, kas veikti pašu servisā, savukārt Y būtu atlīdzinājis auto remontu pie dīlera.
Šoreiz 50 EUR ietaupījums nodrošina nervu spriedzi, zaudētu laiku un visticamāk arī auto vērtības samazinājumu, jo ir starpība kur un kādā kvalitāte ir veikti auto remonta darbi.
Iesakām iepazīties ar virkni apdrošināšanas līgumu nosacījumu, ko būtu vēlams ņemt vērā pirms apdrošinānas polises izvēles.
Pēdējos desmit gados KASKO apdrošināšana ir ievērojami standartizēta un aktīvi tiek piedāvāta tiešsaistes polises iegādes risinājumi, norādot tikai dažus pamatparametrus.
Tomēr jāatceras, ka atsevišķas nianses būtiski ietekmē sniegto pakalpojumu, kas savukārt visbiežāk tiešā veidā ietekmēs jūsu ikdienu (izdevumus, laiku, auto dīkstāvi utt.).
Piezvaniet, mēs palīdzēsim atrast labāko risinājumu!
Lai saņemtu piedāvājumu:
zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē->