Ja noticis nelaimes gadījums, jārīkojas sekojoši:
Uzreiz pēc negadījuma nekavējoties jāvēršanas pēc palīdzības pie medicīnas personāla. Neatliekamās palīdzības kontakti: 113 vai zvaniet 03.
Pēc medicīnas palīdzības saņemšanas ir ļoti svarīgi saglabāt dokumentus:
- dokumentus, kur nofiksēts nelaimes gadījums un diagnoze;
- maksājuma dokumentus (čekus, kases kvītis) par nodrošinātajiem medicīnas pakalpojumiem. Maksājuma dokumentos ir jābūt norādītai personu identificējošai informācijai (vārds, uzvārds un personas kods) un pakalpojuma atšifrējumam.
Tiklīdz iespējams jāsazinās pa tiešo ar apdrošināšanas pakalpojuma sniedzēju vai jāpiezvana Insureline apdrošināšanas speciālistiem pa telefonu 67 38 17 77 vai 29 22 80 42, lai saņemtu tālākās norādes.
Jebkuru jautājumu gadījumā zvaniet: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42 vai sazinieties ar mums pa e-pastu: info@insureline.lv