personīga attieksme apdrošināšanā

Ja noticis negadījums

Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums!

1. Nekavējoties dariet visu iespējamo, kas nepieciešams, lai novērstu vai samazinātu zaudējuma apmēru.

2. Nekavējoties informējiet atbilstošās institūcijas par negadījumu:

  • ugunsdzēsības dienestu, ja zaudējumus izraisījusi uguns;
  • policiju, ja noticis vandālisms, zādzība, laupīšana vai to mēģinājums;

Glābšanas dienesta telefons: 112

  • informējiet avārijas dienestu, ēkas pārvadnieku vai nama pārvaldi, ja notikusi komunikāciju avārija vai ūdens noplūde.

3. Citu apdrošināšanas gadījumu konstatēšanas gadījumā, kā arī, ja nepieciešama konsultācija, griezieties pie mums:

Insureline biroja telefoni: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42

4. Informējiet par negadījumu apdrošinātāju un pie pirmās iespējas tam iesniedziet zaudējuma vai bojājumu prasības pieteikuma veidlapu.

5. Jebkuru jautājumu gadījumā zvaniet: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42 vai sazinieties ar mums pa e-pastu: info@insureline.lv